6. oktober 2016

Hvor mye loot fins der ute?

I går kveld satte jeg og så på "The Mummy" før jeg gikk og la meg. Helt på slutten av filmen går de gjennom "skattekammeret" for å komme til mumien, og da begynnte jeg å tenke "Hvor mange slike loot-steder finnes det faktisk der ute i verden"?

Under frokosten i dag morges meldte BBC ifra at under gravingen av den nye tunnellen til "Crosslink transport systemet" så oppdaget de masse skjeletter hvorav ett av dem var fra romersk tid, halshugget med kjettinger fortsatt festet rundt anklene. De har også funnet DNA'et til bakterien som var ansvarlig for den store epidemien i London i 1665. Du kan lese mer om saken ved å klikke på bildet til venstre



Jøss...det finnes så mye rart der ute.

...og det får meg selvfølgelig til å tenke på hvor mye Merchandice stæsj som finnes der ute både kjent og ukjent.
Vi har i ånden av utgravinger laget en Star Wars loot pakke. Dette er en forundringspakke med masse Star Wars goodies oppi. Det er garantert varer for minimum 550,-

Hva som er oppi???

Ja, det er det som er spørsmålet. La deg overraske med en Star Wars loot pakke.
Vi har laget 3 ulike pakker med ulikt innhold og kalt dem for blå, rød og grønn. Alle blå pakkene er like, alle grønne osv. Selve pakken er ca 23 x 35 x 5 cm.

Ingen kommentarer:

Blogglistenhits